سالروز ولادت ثامن‌الحجج مبارک/شرط رهایی از عذاب الهی از نظر امام رئوف
نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
 

 
 
ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.
:: موضوعات مرتبط: بیانات مقام معظم رهبری , , :: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , دولت آمریکا ,:: بازدید از این مطلب : 388
 
|
امتیاز مطلب : 486
|
تعداد امتیازدهندگان : 99
|
مجموع امتیاز : 99
 
ن : کامران وزیری
 
ت : 19 / 7 / 1393
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , , :: برچسب‌ها: صلوات ، جادوی حماسه ,:: بازدید از این مطلب : 86
 
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
 
ن : کامران وزیری
 
ت : 31 / 1 / 1393
 
 
 
 
 
یک دیپلمات آمریکایی در سخنانی قابل تامل، راهبردهای عربستان سعودی در منطقه خاورمیانه را به چالش کشید.
 
خبرگزاری فارس: سفیر اسبق آمریکا در عربستان: راهبرد ریاض در منطقه مخالفت با ایران است/ عربستان همواره می‌خواهد ایران را مقصر نشان دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رابرت جردن» سفیر اسق آمریکا در عربستان (2001-2003) در سخنانی قابل تعمق تاکید کرد که راهبرد ریاض در منطقه ایستادگی علیه ایران است.

بنوشته روزنامه یمنی «الثوره» جردن افزود که راهبرد عربستان سعودی در منطقه بر این اساس است که ایران را در صورت وقوع هر رویداد منفی در منطقه مقصر برشمارد.

سفیر اسبق آمریکا در سخنانی تاکید کرد، ائتلاف عربستان سعودی علیه انصارالله در یمن راهبردی آشکار ندارد. این دیپلمات آمریکایی گفت: «آن‌ها راهبرد خود را  روشن نکردند و به نظر می‌رسد که راهبرد ریاض ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی است و این که ایران را در هر اقدام منفی در منطقه به ویژه در شرق کشورشان چون یمن و بحرین قرار دهند.»

جردن گفت: «عربستانی‌ها هدف سیاسی از نبرد در یمن نداشتند و من فکر می‌کنم  این احتمال وجود دارد که(تبعات) این نبرد علیه خود آن‌ها باشد.»

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , بین الملل , تاریخی , , :: برچسب‌ها: عربستان , آل سعود , آل فتنه , ام الفساد جهان اسلام , مادر تروریسم تکفیری ,:: بازدید از این مطلب : 11
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
ن : کامران وزیری
 
ت : 3 / 6 / 1394
 
 
 
 
 

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصاویر دیده‌ نشده‌ای از مقام معظم رهبری در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: تصاویر دیده‌ نشده‌ای از مقام معظم رهبری در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصاویر دیده‌ نشده‌ای از مقام معظم رهبری در زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) منتشر کرد.

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , , :: برچسب‌ها: امام خامنه ای , بصیرت , زیارت علی ابن موسی الرضا ,:: بازدید از این مطلب : 40
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
ن : کامران وزیری
 
ت : 3 / 6 / 1394
 
 
 
 

001-81.jpgمولای من، تو را امام غریب می‌نامند، می‌دانم بد میزبانی بودند و در مهمان‌نوازی وفا نکردند.مولای من، بعد از گذشت روزگار، حال تو میزبان ما هستی؛ تو میزبان گریه‌ها و نیازها؛ غم‌ها و دلتنگی‌های ما هستی.

تو که غریبی را احساس کرده‌ای، حال غریبه‌ها به آستان کرم تو چشم دوخته‌اند و به دستان پر مهرت توسل کرده‌اند و جشن میلادت بهانه‌ای می‌شود تا دلتنگی‌هایمان را با شما بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یازدهم ذی القعده سال 148هجری قمری مصادف است با سالروز ولادت امام رضا(ع) هشتمین امام و پیشوای شیعیان جهان. نام شریفش "علی" کنیه آن حضرت "ابوالحسن" و مشهورترین القاب آن حضرت"رضا" است به معنای "خشنودی".

امام محمدتقی علیه‌السلام امام نهم و فرزند ایشان سبب نامیده شدن آن حضرت به این لقب را اینگونه نقل می‌فرمایند: " خداوند او را رضا لقب نهاد زیرا خداوند در آسمان و رسول خدا و ائمه اطهار در زمین از او خشنود بوده‌اند و ایشان را برای امامت پسندیده‌اند و همینطور ( به خاطر خلق و خوی نیکوی امام ) هم دوستان و نزدیکان و هم دشمنان از ایشان راضی و خشنود بود‌ند".

یکی از القاب مشهور حضرت " عالم آل محمد" است. این لقب نشانگر ظهور علم و دانش ایشان است. جلسات مناظره متعددی که امام با دانشمندان بزرگ عصر خویش، بویژه علمای ادیان مختلف انجام داد و در همه آنها با سربلندی تمام بیرون آمد دلیل کوچکی بر این سخن است، که قسمتی از این مناظرات در بخش " جنبه علمی امام " آمده است. این توانایی و برتری امام، در تسلط بر علوم یکی از دلایل امامت ایشان است و با تأمل در سخنان امام در این مناظرات، کاملاً این مطلب روشن می‌شود که این علوم جز از یک منبع وابسته به الهام و وحی نمی‌تواند سرچشمه گرفته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: